Wij kunnen op nagenoeg ieder podium en voor alle soorten verenigingen en instellingen spelen, wij hebben een eigen decor, geluid en verlichting.

Speeldata:

10 november 2018, buurthuis Spoolde Zwolle, aanvang 20.00 uur

9 februari 2019 hotel Faber Hoogezand, aanvang 20.00 uur
16 februari 2019 hotel Faber Hoogezand, aanvang 20.00 uur

Voorverkoop voor de voorstellingen in Hotel Faber (start januari 2018):

Drukkerij Comprint, Noorderstraat 81-83, Sappemeer
QB's onderdelenshop, Gorecht Oost 153, De Hooge Meeren, Hoogezand
Dierenspeciaalzaak DISCUS, Meint Veningastraat 24, Martenshoek

16 maart 2019 De Molenberg Delfzijl, aanvang 20.15 uur (uitverkocht)

Theater de Molenberg - Delfzijl
Een theaterdirecteur moet altijd keuzes maken als het gaat om de voorstellingen die in het theater te zien zijn. Welke cabaretier, welk dansprogramma of theatershow en wat voor toneelstuk vind ik goed genoeg om in Delfzijl te laten zien?
Gelukkig is de keuze voor Con-Amore niet zo moeilijk. Voor het eerst speelden ze op 11 april 1986 in de Molenberg, toen nog in één van de kleinere bovenzalen. Twee seizoenen daarna mochten ze van de toenmalige directeur Jan Knollema naar de grote zaal en daar spelen ze al vele jaren zeer succesvolle toneelstukken. In de loop der jaren is de ‘Grunneger Oavend’ door Con-Amore in Delfzijl een begrip geworden. Altijd een stuk in de prachtige Groninger taal, soms een blijspel, soms een echte klucht én altijd uitverkocht.
Niet alleen het publiek verheugt zich ieder jaar weer op de komst van Con-Amore, ook de theatertechnici van de Molenberg kijken er naar uit. Dit komt omdat de Molenberg een groot podium heeft en het decor vaak enigszins aangepast moet worden. De zaaggeluiden, hamergeluiden en de humor zijn daarbij niet van de lucht.
Ik hoop ze nog vaak te kunnen begroeten in Delfzijl.

Daniël Wever, Directeur
Theater de Molenberg - Delfzijl